piątek, 31 października 2014

KOSMETYKI

Wiele razy na asku, byłam pytana o kosmetyki, których używam.
Nie są to zbyt wyszukane specyfiki, ale postanowiłam poświęcić na to post aby każda ciekawa tego osoba mogła wejść na bloga i się z tym  zapoznać a ja nie będę musiała odpowiadać tysiąc razy na te same pytania :)
Zacznijmy od pielęgnacji skóry twarzy :)
Do zmywania makijażu używam przedstawionego na zdjęciu niżej, mleczka nawilżającego z Garniera. Jest Bardzo delikatne dla skóry i jestem z niego zadowolona już od kilku dobrych lat :)
Do codziennego odświeżenia twarzy używam toniku z firmy Clean&Clear. Zdania na jego temat są podzielone- jedni mówią, że doszczętnie wysusza skórę a drudzy ( w tym ja) są bardzo zadowoleni z jego efektów. Jest bardzo głęboko oczyszczający, daje poczucie świeżości i starcza na długo co też jest plusem.
Jedynym minusem może być jego mocno alkoholowy zapach, ale mi nie przeszkadza :)
Jest on ogólnodostępny w praktycznie każdym sklepie a jego cena nie przekracza raczej 20 zł :)
Co jakiś czas stosuje również maseczki, ale na bieżąco  kupuje je w drogeriach i zawsze pada na inną :)

Na małe niespodzianki, używam żelu punktowego z aktywnym srebrem, który kupiłam w aptece bardzo dawno temu :)


Jeśli chodzi o pielęgnacje ciała.. NIENAWIDZĘ wszelkiego rodzaju balsamów, klejącego się ciała itd lecz moja skóra ciała ma tendencje do przesuszania, szczególnie zimą, więc jestem zmuszona do balsamowania..
ALE ! bardzo przypadło mi do gustu masło kakowe do ciała firmy ziaja. Ma śliczny zapach, szybko się wchłania a skóra jest po niej gładka i pachnąca :)

Sporadycznie używam również balsamu z Victorias Secret, bardzo ładnie pachnie i szybko się wchłania lecz średnio nawilża.


Na spierzchnięte usta używam masła kakaowego do ust firmy ziaja i pomadki bezzapachowej firmy neutrogena, która jest rewelacyjna ! polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja mają problemy z popękanymi ustami :)
Czasami również używam pomadki z Body Shop'u o zapachu arbuzowym ale tutaj raczej wygrywa zapach niż jakość nawilżenia :)

Ostatnią rzeczą w tym podpunkcie są antybakteryjne płyny do rąk, które są mi bardzo przydatne ponieważ jestem maniakiem mycia rąk.
Zakupione w bath&Body Works :)
Mają świetne i różnorakie zapachy więc sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
Przejdźmy do makijażu. W moim wydaniu jest on bardzo ograniczony.
Najważniejszą rzeczą dla mnie jest eyeliner ! Ja od długiego już czasu używam eyeliner'a firmy rimmel w flamastrze i jestem bardzo zadowolona. Z łatwością maluję równe kreski, jest wydajny (mój mam dobre pół roku a kreski robię codziennie).
Zakupiony w rossmanie za około 25,-
Co do tuszy nie mam stałego, który mogę polecić bo zawsze kupuje inny. 
Tym razem mam maybelline the colossal volume express i L'oreal false lash wings.
Jeśli polecacie jakieś to proszę o podanie nazwy w komentarzu chętnie sprawdzę :)

Okazjonalnie używam również bordowej szminki z sephory :)
 Co do perfum- mam kilka faworytów :)
Moimi zdecydowanie ulubieńcami od lat są Ck-in 2 U i D&G light blue

Na zdjęciu są również Lancome- treson in love, Hugo Boss- white EDP oraz perfumy z Zary- Floral
Jeśli macie jakieś swoje ulubione zapachy, czekam na nazwy w komentarzach chętnie sprawdzę !
Z lżejszych zapachów polecam mgiełki z Victorias Secret, są bardzo wydajne i utrzymują się więc warto zainwestować :)
Moim faworytem jest ciemno różowa- red plum& fressia

Mam nadzieję, że post was zainteresował :)
Czekam na propozycje tuszy i perfum w komentarzach, buziaki !

24 komentarze:

  1. Zara oriental najlepsze perfumy. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja uzywam tuszy L'OREAL "Volume Million Lashes"
    Posiadam fioletowy "So Couture" i czarny "Extra- Black"
    Jestem mega zadowolona. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam tusz max factor masterpiece max, jeszcze lepiej wydłuża niż maybelline the colossal volume express :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfuma moschino love love jest moim ulubieńcem od dłuższego czasu :) ale lubie również Little Black Dress z Avon, fajna cena jak za taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam poćwiczyć nad składnią, gramatyką i i interpunkcją.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! wreszcie zaspokoilas moja ciekawość. buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te mgielki:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione perfumy to miss dior cherie i oh lola marca jacobsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz post o pielegnacji swoich paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic poza pilowaniem i malowaniem z nimi nie robie :)

      Usuń
  10. gdzie (przez internet/w sklepie/za granicą) udało Ci się upolować tą cudną kosmetyczkę z Victori Secret? Jest przecudnaaa! Jeżeli możesz powiedzieć mi też jak dawno ją kupowałaś i czy pamiętasz cenę będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam w VS w Warszawie Zlote tarasy, ale byl to zestaw z mgielka, balsamem i zelem pod prysznic :) dosc dawno bo w grudniu zeszlego roku

      Usuń
  11. Ja uwielbiam perfumy La vie est belle z Lancome. Baaardzo długo się utrzymują :) tylko że są strasznie słodkie i dziewczęce co nie każdemu musi się podobać.
    A co do tego toniku - miałam go kiedyś i niestety okrutnie wysuszal, masakra :( teraz używam wody tonizujacej z Ziaji z liśćmi oliwki i muszę napisać, że super się sprawdza.
    Wgl jakiego kremu do twarzy używasz? bo nie napisalas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu uzywam tylko w zime bo wtedy mam bardzo sucha skore
      Nivea soft :)

      Usuń
  12. Zrób post o swojej kosmetyczce podróżnej

    OdpowiedzUsuń
  13. http://deezee.pl/obuwie_damskie/botki/botki_emily_suede_black_booties.html
    http://deezee.pl/obuwie_damskie/botki/botki_norah_black_suede_booties.html

    przepraszam, że tutaj, ale nie wiedziałam gdzie indziej mogę o to zapytać :* które ładniejsze i które bardziej podobne do Twoich? które byś wyrała :D z góry dziękuję za pomoc <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. DAISY DREAM Marca Jacobsa- cudoooowne perfumy :) :*
    http://madgirl96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post! też używam perfum z CK! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam produkty generalnie wiekszosc a zwlaszcza tusze z Yeves Rocher <3 czesto sa przeceny wiec mozna upolowac cos super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam perfumy Chanel Noir, zapach nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie dotyczace skory. Czy kiedykolwiek mialas tradzik, czy tylko jakies male krostki od czasu do czasu? Pytam, poniewaz nie jestem do konca pewna czy odstawienie podkladow itp. polepszy moj stan skory. Czy ktorykolwiek z tych produktow przyczynil sie szczegolnie do wyleczenia twarzy? Bylabym bardzo wdzieczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń