piątek, 2 stycznia 2015

new year, new chance

Dzisiejszy post nie był planowany. Spontanicznie wpadłam na pomysł, stworzenia mixu zdjęć z 2014 roku. Wybór był trudny, ponieważ zdjęć na telefonie mam kilka tysięcy, ale po jakiejś godzinie przekopywania telefonu zdecydowałam się, na te które najbardziej lubię i przywołują w mojej głowie dużo pozytywnych emocji. Jestem osobą sentymentalna co utrudniało mi wybór, ponieważ najchętniej wrzuciłabym tu wszystko, ale moi przyjaciele chyba by mnie zabili hah :)
Zdjęcia są wstawione nie chronologicznie lecz każde z nich ciągnie za sobą pewną historie i wspomnienia.
Znajdziecie  również moje ulubione zdjęcia z tegorocznych "sesji".

Ten rok był dla mnie ciężki, pełen zgrzytów, licznych życiowych decyzji oraz niespodzianek. Mimo to, nie żałuję ani chwili. Poznałam wielu miłych ludzi w życiu realnym jak i internetowym. Zyskałam masę cudownych czytelników, założyłam tego bloga.. Zyskałam prawdziwych przyjaciół, odnalazłam własne wartości, ukształtowałam własny światopogląd. W tym roku wystarczy mi już tylko pielęgnować to co jest a problemy zostawić za sobą.
Ten post jest przypieczętowaniem początku nowego rozdziału w moim życiu. Życzcie mi powodzenia w dążeniu do celu. Buziaki!







































Życze wam wszystkim aby ten nowy rok był lepszy od poprzedniego:) Dużo sukcesów!
















8 komentarzy:

  1. Jak zawsze super post, czekam na więcej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, super post Gabi! trzymam za Ciebie kciuki, mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy od ubiegłego!:* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. widze,ze ten rok byl dla ciebie swietny,jak i te zdjecia :)
    Ja takie dobre wspomnienia,odnalezienie siebie,nowych ludzi,milosci i podjecie wielu waznych decyzji mialam w 2013 roku.A 14 byl dla mnie zyciowa porazka i mam nadzieje,ze 2015 bedzie gdzies srodkiem pomiedzy tamtymi lub czyms calkowicie innym i ekscytujacym

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rok i zdjęcia,2015 będzie tylko lepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny mix:) oby 2015 przyniosl rownie tyle sukcesow!xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ;p świetne zdjęcia i tyle w nich radości, oby tak dalej lub nawet lepiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że 2015 rok będzie dla Ciebie po prostu dobry i pozwoli spełnić twoje marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mega !
    Niech rok 2015 również dla cb będzie wspaniały ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń