wtorek, 30 czerwca 2015

STUSSY

Witam wszystkich po dość długiej przerwie!
Mam nadzieję, że nadal tu jesteście i mam dla kogo pisać bo planuje zaglądać tutaj regularnie i dodawać więcej outfit'ów :)

Dzisiaj pokaże wam kolejne owoce mojej współpracy z cudowną @MonePhotos (Monika Czubik), która jest autorką wszystkich zdjęć, które zobaczycie w tym poście:)

Co do stylizacji to postawiłam jak zwykle na klasyczną czerń, która jak już wiecie często gości w mojej garderobie.

Mam na sobie koszulkę Stussy. Możecie ją zakupić w internetowym sklepie KXM.( http://www.kxmstore.pl/)
Jest to męska eSka :)
Do niej dopasowałam asymetryczne czarne szorty, prosty czarny wiązany płaszcz i sportowe buty Nike Thea.
Uzupełnieniem była torebka z frędzlami, które są na topie w tym sezonie. Kupiłam ją w h&m za 39,90,-


zegarek- Daniel Wellingotn

okulary- ZARA

























 Jak wam się podoba? Czekam na komentarze, wasza opinia jest dla mnie ważna :)
xx












13 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie najlepsze!♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza sesja na tym blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie najlepsze! Otwieraj oczki bo na każdym patrzysz w dół :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Dobrze, że wróciłaś.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja :)

    tortnawisience.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że staniesz się bardziej aktywna na blogu, ponieważ twoje zdjęcia zawsze są cudowne a stylizacje mega dopracowane! Sesja bardzo fajna, ciekawy klimat, super outfit. Bardzo podoba mi się torebka i koszulka. Cztery ostatnie zdjęcia najlepsze!
    pozdrawiam,
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo, mam nadzieje ze sprostam oczekiwaniom, buziaki!

      Usuń
  7. cudowna sesja <3 czekam na więcej Twoich postów! :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo ładna. Ja rowniez jestem z Wawy. Sadze ze półtora miesiąca nieobecności na blogu to nie jests jakas tam duza przerwa. Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń