wtorek, 11 marca 2014

First

Witam wszystkich :)
 To mój pierwszy w życiu blog, więc jak na razie słabo się tu orientuję.
Może na początku się przedstawie, nazywam się Paulina Gabrielyan i mieszkam w Warszawie.
Wiele osób dziwi się "czemu takie nazwisko?" Więc może już na początku to wyjaśnię a więc mój tata pochodzi z Armenii stąd to nazwisko :)
Mam 17 lat rocznikowo, chodzę do 1 klasy LO w Warszawie do klasy o profilu politologicznym :)
Kocham zdjęcia, nie wyobrażam sobie bez tego życia jest to moja ogromna pasja. Zdjęcia robię ciągle aż czasem znajomi mi się dziwią ile można :D

Czemu zdecydowałam się na założenie bloga?
Od bardzo dawna znajomi powtarzali mi "może powinnaś założyć bloga?", "masz do tego smykałkę, powinnaś założyć bloga" więc pomyślałam "CZEMU BY NIE?"

 

Co znajdzie się na moim blogu?
Sama do końca nie wiem, ale planuje dużo zdjęć bo mam ich miliony, może jakieś stylizacje bo lubię dobierać różne stylizacje. Pożyjemy zobaczymy jak to się mówi :)
Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jeżeli macie jakieś swoje pomysły na temat postu to możecie śmiało pisać w komentarzach :)

Miłego wieczoru !

13 komentarzy:

  1. Ojej <333 z pewnością będę czytać :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. doczekałam się w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś popracować nad stylem pisowni i będzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje to super pomysł! Już dodaje bloga do zakładek, będę tu zaglądać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha też mam tego bloga w zakładach i też codziennie wchodzę :)

      Usuń
  5. Zbyt inteligentna to nie jesteś a język słabo slabiutko ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, na pewno z czasem będzie coraz lepiej, ale wiadomo że na wszystko przyjdzie czas! Jest super, zapraszam do siebie na bloga, trochę inna tematyka ale może coś Ci sie spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się bardzo obiecująco jesteś bardzo fotogeniczna i dobrze że rozwijasz swoją pasje

    OdpowiedzUsuń