piątek, 3 października 2014

H.M.B.D STUFF


W dzisiejszym poście pokaże wam się od zupełnie innej strony !
Zawsze w mojej szafie królowały szarości i czernie, lecz ostatnio postanowiłam kombinować z kolorami :)

Głównym elementem jest pomarańczowy sweter i bardzo oryginalna torba z firmy H.M.B.D, z którą nie rozstaje się od momentu otworzenia paczki - jest bardzo praktyczna i pakowna co u mnie jest priorytetem w doborze torby :)
 możecie zamówić ją na oficjalnej stronie http://www.hmbd.bigcartel.com

Sami oceńcie !:) 




(Spodnie-P&B, buty- EMU, sweter-h&m)






(Zegarek-casio, bransoletka-liliou)



Mam nadzieję, że post nie zawiódł waszych oczekiwań :)
 oczywiście czekam na opinie w komenatrzach kochani ! 

21 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to sa bransoletki jesli moge wiedziec?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i fajne klimatyczne zdjęcia!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz tą kurtkę moro bo jest świetna !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zapomnialam napisac ;) second hand :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dałas za torbe? Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Pięknie Ci w takim żywym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jej jaki cudny zegarek *.* jaki to dokładniej ? btw piękne zdjęcia nie zawiadlas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! bardzo mi się podoba klimat Twoich zdjęć, ale chyba wolę Cię w bardziej stonowanych stylizacjach :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezuu cudowne zdjęcia ;) ! Stylizacja bomba ! I w końcu buty emu uwielbiam je są super ale wiele osób strasznie krytykuje osoby które je noszą :D !
    zapraszam do mnie : maadamm.blogspot.com ;) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje nogi wygladaja jak króciaki w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz niesmawoicie!!!!:) a ta torba swietnie dopelnia ten outifit:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Post super :) uwielbiam cie ale tylko to emu według mnie nie pasuje ale to tylko moje zdanie :*
    Oby więcej tych postów bo jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko super, tylko czemu emu?:( nie moj styl i wgl mnie czarne wysokie buty by sie lepiej sprawdzily :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie odnosnie torby, czy jest ona solidnie wykonana i z dobrego materialu? Bo ze sztuczna skora roznie bywa a zastanawiam sie nad kupnem a nie jestem w stanie zobaczyc jej na zywo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moim zdaniem jest solidna :) uzywalam ja wielokrotnie i nie mialam zadnych przykrych niespodzianek. Jest bardzo pakowna i wygodna :)

      Usuń
  17. mogłabyś podać model zegarka, proszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę torbę z H.M.B.D. ale w kolorze marble i nie spełniła moich oczekiwań, noszę ją do szkoły, nigdy nie jest bardzo ciężka, a ten skóropodobny materiał popękał i brzydko to teraz wygląda :( Gdyby z Twoją też się tak stało to przynajmniej nie będzie widać, no ja jestem zawiedziona..

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest większy czy mniejszy rozmiar torby ? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię taką torbę! Tylko torbę z H.M.B.D czarną, jak ktoś ma odsprzedać to proszę o kontakt sleeping.beauty@vp.pl

    OdpowiedzUsuń