środa, 8 lipca 2015

SUNNY DAY

Dzisiaj pokaże wam mnie w troszkę innym wydaniu niż zazwyczaj :) Postanowiłam sprobować odejść od all black i pokombinować z czymś nowym!
Po pierwsze jasne barwy, a po drugie ja w spódnicy co jest raczej rzadkością :D
Zobaczymy jak wam się spodoba!

Mam na sobie koszule NY kupioną w TKmax, granatową spódniczkę z sh do tego dobrałam bomber z h&m oraz buty Adidas Stan Smith, które bardzo polecam. Są wygodne i ładnie prezentują się na stopie :)

Wszystie zdjęcia wykonała cudowna MonePhotos!
Więcej prac Moniki możecie zobaczyćna jej blogu http://monephotos.blogspot.com/ !











JAK OCENIACIE STYLIZACJE? CZEKAM NA KOMENTARZE KOCHANI!
XOXO

18 komentarzy:

  1. Cudowna! 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny outfit! ;) Bardzo fajne, ciekawe zdjęcia w typowo miejskim klimacie- to lubię!
    Bardzo podobają mi się foty, super wyglądasz w tej spódniczce! Wielkie brawa dla Moniki-świetna robota!
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny outfit! Zdjęcia trochę straciły na jakości, ale po kliknięciu w nie są idealne. Jestem tu pierwszy raz, ale zachęciłaś mnie do sprawdzenia reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia i outfit gabi! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dosyć prosta ale ciekawa stylówka, osobiście mi się podoba, oceniając z punktu fotograficznego równie wszystko mi pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit jest świetny, ogólnie jesteś mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja i zdjęcia!! *-* W kółko je przeglądam, bo nie mogę się napatrzeć :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie koszuli w poziome paski, z dżinsową spódnicą. Dodałaś do tego świetne buty, na które od jakiegoś czasu poluję. No mega hah

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. moge wiedziec jak nazywaja sie te buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już znalazłaś siłę na napisanie komentarza to znajdź siłę na przeczytanie notki, w której jest wyraźnie napisana nazwa butów :)

      Usuń
  10. Gabi! jest cudownie! prześliczne zdjęcia, przepiękna modelka! wg mnie to Twoja najlepsza sesja! :) pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie świetna stylizacja! Ładnie tobie w spódniczkach.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta stylizacja. Pasuje do Ciebie :)

    zapraszam http://wkociejkrainie.blogspot.com/2015/07/105-shein-promotion-inspiracje-moda-na.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie odważyłabym się na taką stylizacje, gratuluję odwagi stylizacja wyszła Ci cudnie ! :)
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak uzyskujesz efekt delikatnych fali na włosach?

    OdpowiedzUsuń