piątek, 30 czerwca 2017

Monsieur BIG

 Jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w premierze maskary Lancome Monsieur Big. Jest to tusz, który nadaje MAKSYMALNY efekt pogrubienia rzęs. Myślałam, że nic nie przebiję mojego ulubieńca Lush Sensational od Maybelline, a jednak!

Czego dowiedziałam się o tej maskarze na premierze? Między innymi tego, że zawiera ona wosk i olejki dla efektu odżywienia oraz lateks dzięki czemu maskara nie osypuję się po kilku godzinach.
Dodatkowo jego formuła wzmocniona została odbijającymi światło pigmentami przez co jest ekstremalnie czarna.

Mam przyjemność używać jej jużponad dobry miesiąc i szczerze powiem, że jest to tusz godny polecenia. Jeszcze lepszy efekt daje rozszesanie rzęs grzebyczkiem po wytuszowaniu.

Jestem na TAK












Na powyższym zdjęciu jestem pomalowana kosmetykami z serii Minsieur BIG, w tym również maskarą   


1 komentarz: