poniedziałek, 11 września 2017

Summer essentials


Ten post jest poświęcony moim kosmetycznym SUMMER ESSENTIALS.
Od pewnego czasu bardziej zwracam uwagę na to jakich kosmetyków używam. Zdecydowanie zakochałam się w marce Gorgio Armani- stawia ona na świeży, naturalny i rozświetlony makijaż co jest wprost idealne dla mnie.

Dziś przedstawie wam trzy moje TOP produkty :)

Na pierwszy ogień idzie podkład "laminous silk foundation" (w moim przypadku nr 5)
Odkryłam ten produkt dzięki makijażystce, z którą pracowałam przy jednej z kampanii i od razu wiedziałam, że jest to mój kolejny must have.
Jest on jest o wiele lżejszy niż ten którego używałam do tej pory- wyrównuje koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla jednocześnie  nawilżając.
To zdecydowanie najlepszy podkład jaki miałam okazje używać.

Drugim ulubieńcem jest baza pod makijaż z serii Maestro UV z filtrem 50SPF.
Wybrałam ją ze względu na mój wyjazd gdzie byłam bardziej narażona na promienie słoneczne-nigdy wcześniej nie miałam z nią styczność. Podsumowując nie zawiodła mnie. 
Idealnie sprawdziła się na tygodniowym rejsie po Adriatyku; mimo wysokiego filtru nie obciąża i nie fałduje się po kilku godzinach. POLECAM!


Ostatnim, ale równie cudownym produktem jest FLUID SHEER, który w moim przypadku wykorzystywany jest jako rozświetlacz. Daje efekt delikatnego wet glow.
Cudowne w nim jest to że ma on wiele zastosowań m.in można go mieszać z cieniami do powiek, z bronzerem czy podkładem by dodać efektu rozświetlenia :) Jestem totalnie zakochana!


Mam nadzieję, żę nie zanudziłam was i ktoś dotrwał do końca, ale szczerze polecam te produkty i sądzę, że to dobra inwestycja :)

Dajcie znać w komenatrzach co sądzicie o tego typu postach xx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz